poniedziałek, 5 stycznia 2009




Jak mam na imię?, Ile mam lat?, Czym sie interesuje?... spokojnie nie wszystko na raz. ;)A więc..
Cześć x]
Mam na imię Anka i chodzę do klasy 3a [:D] w Publicznym Gimnazjum nr 1 w Jarosławiu. Klasa do której uczęszczam jest najlepsza pod słońcem, nie zaminiłabym jej na żadną inną. Kazdy mówi ze ona jest nieznośna ale i tak ją lubie xD. Na lekcjach zawsze znajdzie sie chociaż jedna minutka którą wypełnimy śmiechem. Osoby z którymi chodzę do klasy są bardzo śmieszne i zwariowane. Z nimi nigdy sie nie nudze :D. Jesteśmy ze sobą bardzo zżyci, dlatego też, trudno bedzie nam się rozstać pod koniec roku. Moimi ulubionymi przedmiotami są historia i geografia :D. Wg. mnie są to jedne z najciekawszych przedmiotów których można uczyć się w szkole. O fizyce mam jednak odmienne zdanie.
Jaka książka mnie wrażenie? Hmm... w prawdzie nie czytam książek tak często jak korzystam z komputera...[ z komputera korzystam baaardzo często :D] jednak czasami , jeśli książka jest interesująca, zdaża mi sie ja przeczytać. Taka właśnie książką był Harry Potter. W prawdzie czytałam go dawno, jednak to była jednyna takich rozmiarów książka, którą w całości z wielkim zainteresowaniem przeczytałam. Chyba nie muszę tu pisać o czym ona była, bo każdy dobrze zna przygody tego czarodzieja.
Jeśli chodzi o komputer czy internet to nie wyobrażam sobie życia bez niego. W moim pokręconym dniu zawsze znajde czas żeby włączyc komputer. Najczęściej rozmawiam ze znajomymi przez gg xD czasami moge nawet godzinami siedziec przed komputerem:D. Z internetu korzystam również ze względu na naukę. Zwykle odwiedzam google, wikipedie czy ściąge ponieważ jest tam najwięcej potrzebnych mi wiadomości.W wolnym czasie oprócz siedzienia przed komputerem często oglądam Tv lub spotykam sie ze znajomymi.
hmm.. to chyba tyle miałam do powiedzenia. :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz