poniedziałek, 5 stycznia 2009




Hejka ;)

Do napisania tego postu zostałam 'zmuszona' przez organizatorów konkursu 'Fascynacja zaklęte w nauce i biznesie' xD

No to jak formalności nakazują na imie mi Marta ;)

Mój ukochany nick to Martylka_94.

Chodzę do klasy 2c, która znajduje się w Publicznym Gimnazjum numer 1 w Jarosławiu ;))

Nasza klasa jest bardzo insza xD Co się dzieje w czasie przerw wolę nie opisywać, bo ktoś z wrażenia mógłby spaść z krzesła, złamać coś i trafić do szpitala więc oszczędze Wam tej jakże interesującej przygody. Ale możecie być pewni, że śmiech z naszych buź nie schodzi do końca dnia xP

Na szkołę też nie można narzekać. Obiady są pysznę ;) Nauczyciele bardzo mili, pomocni. W klasach jest czystko ;D

Z moich źródeł wynika, że teraz muszę opisać jakąś książkę, która wywarła na mnie wrażenie. No to jest to książka pod tytułem 'Most do Terabithii'. Nie pamiętam kto ją napisał, ale warto ją przeczytać. Opowiada o chłopczyku, dziewczynce, którzy mięli za małą rzeczką, w lesie swój własny świat. Wyobrażali sobie, że są królami tego świata, że mają poddanych w formie jakiś leśnych skrzatów. By dostać się do tego swojego świata muszą złapać się liny i 'przelecieć' nad rzeką. Pod koniec chłopczyka zaprasza jego ulubiona pani na wycieczkę. Niestety dzień wcześniej padało bardzo mocno. Gdy chłopczyk pojechał i się dobrze bawił. Dziewczynka chciała dostać się do tego świata. Niestety poślizgnęła się i zginęła. Nie wiem dlaczego ta książka aż takie wrażenie na mnie wywarła, ale mi się bardzo podobała.

Punkt teraz byłby 4 czyli coś o moich pasjach. Interesuję się tańcem, śpiewe. Chciała bym też umieć grać na gitarze, ale nie posiadam tego instrumentu. Uczęszczam też na takie cos jak KSM, ale nie wiem czy mozna nazwać to pasja ;))

Jeżeli chodzi o korzystanie z internetu to korzystam tylko z kilku stron takich jak onet, nasza-klasa, a do pomocy w nauce wpadam na wikipedię, google i ściągę.

Ale żem się spisała xD No to chyba tyle wystarczy ;)

Narazie;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz