poniedziałek, 5 stycznia 2009





Jestem Magda i mam prawie 16 lat, chodzę do klasy III ''A'' w Publicznym Gimnazjum nr 1 w Jarosławiu. Moja klasa jest wspaniała i niepowtarzalnaaaaa :), a osoby które do niej uczęszczają są jeszcze lepsze. Jesteśmy jedną, zwariowaną, niepowtarzalną grupą, którą bardzo luubię :* xD. Większość nauczycieli mówi o nas, że jesteśmy nie do zniesienia, jednak tak naprawdę możemy być jeszcze gorsi, lecz nie będziemy :P i potrafimy znaleźć umiar, więc nie jesteśmy wcale aż tak okropni :D, noo może mamy czasami troszkę za dużo energi, ale w końcu jesteśmy jeszcze młodzi heh:D. Moja wychowawczyni jest również bardzo miła i sympatyczna. Już dziś wiem, że bardzo trudno będzie mi się rozstać z moja kochaną klasą ;/:*. Oczywiście bardzo lubię moją szkołę, ponieważ panuje w niej fajna atmosfera, nauczyciele są bardzo mili i pomocni.Moimi ulubionymi przedmiotami są wos, historia, geografia i reszta przedmiotów humanistycznych. Nie lubię zaś chemi, biologi i fizyki. Rzadko kiedy czytam książki, lecz czasami mi się to zdarza. xD Książką, która bardzo mnie zainteresowała i utkwiła w mojej pamięci, a także wywarła na mnie ogromne wrażenie jest : ''My dzieci z dworca Zoo''. Jest to książka opierająca sie na faktach autentycznych i są w niej zawarte wypowiedzi głównych bohaterów i ich rodziców. Przedstawia ona losy młodych ludzi - narkomanów. Ukazuje co zdolny jest zrobić uzależniony człowiek dla narkotyków. Do dziś mam przed oczami zdjęcia tych wychudzonych narkomanów. Przestrzega ona o niebezpieczeństwie jakie grozi uzależnionym ludziom. Długo rozmyślałam nad tym w jak wielkie bagno popada człowiek sięgający po narkotyki. Po przeczytaniu tej pozycji już dziś wiem napewno, że nigdy nie sięgnę po narkotyki. Bardzo polecam przeczytanie tej wspaniałej książki. :P W czasie wolnym bardzo często oglądam filmy , seriale i inne fajne programy w TV,które lubię, a także bardzo chętnie opiekuję się moją malutką bratanicą Malwinką. Gdy mam więcej czasu spotykam sie z moimi znajomymi. :P Lubię jeździć na łyżwach, dlatego w zimie często chodzę na lodowisko :P.Codziennie korzystam z komputera, a szczególnie z internetu. :D Często odwiedzam strony, które mogą mi pomóc w nauce, a także jestem częstym gościem NK. :D W moim planie dnia musi być także zawsze czas na GG . :D. Cieszę sie, że biorę udział w tym projekcie. :D A więc tak w skrócie opowiedziałam Wam trochę o mnie. :D Troszkę się spisałam, a więc już kończę. xD Pozdrawiam serdecznie :*:P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz